FACEBOOK OGLAŠAVANJE

Privucite nove klijente, povećajte prodaju i podignite svijest o svojoj tvrtki


Jeste li znali da je Donald Trump dobio izbore na Facebooku?
Ili kako je u slučaju Coca Cole, Facebook 8 puta bolje utjecao na brand u odnosu na TV?

Zašto sve više brendova koristi Facebook oglašavanje?

Zato što Facebook omogućuje najpreciznije ciljane korisnika. Što je i razumljivo, kada uzmemo u obzir podatke koje Facebook posjeduje o nama.

Moguće je ciljati korisnike na temelju lokacije, demografije, jezika, obrazovanja, etničke pripadnosti, roditeljskog statusa, bračnog statusa, radne pozicije, interesa, remarketinga (korisnika koji su posjetili web stranicu) i još mnogo drugih mogućnosti.

Drugi razlog zašto je Facebook učinkovit je mogućnost preciznog mjerenja. Moguće je mjeriti sve detalje kampanja - od broja klikova, interakcije, konverzija, cijena po konverziji, povrata investicije, prikaza oglasa itd.

Gdje se vaši oglasi prikazuju?

Vaši oglasi se prikazuju na Facebooku (Feed, Right Column, Instant Articles, Video) Instagramu (Feed, Stories), Messengeru i Audience Network (mobilne aplikacije, ostale web stranice itd.)

Gdje se prikazuju Facebook oglasi

Kako kreirati učinkovitu Facebook oglasnu kampanju?

Kako bi se iskoristile velike mogućnosti Facebook oglašavanja, potrebno je razumjeti nekoliko važnih stvari:

1. Tko je ciljani kupac - - ako ne poznajemo ciljanog kupca kako ćemo ga onda dohvatiti? Zato je ključno razumjeti ljude kojima se obraćate. Tko su? Gdje žive? Što im je važno? Što ih motivira? Kako kupuju? Koji su im interesi? Koje web stranice posjećuju? Koje fan stranice, influencere prate, itd. Kako bismo što bolje targetirali našeg korisnika u tu svrhu izrađujemo tzv. “customer avatar” tako da imamo jasnu sliku idealnog kupca.

2. Drugi jako bitan aspekt je Vaša ponuda. Jer možete imati i najbolje postavljenu Facebook oglasnu kampanju, ali ako nemate ponudu koja rezonira s potrebama Vašeg ciljanog kupca, oglašavanje neće biti učinkovito.

3. Treći ključan faktor jest razumijevanje brojki. Koliki nam je dozvoljeni CPL (cost per lead), koliko si možemo priuštiti trošak po novom korisniku itd. Kada znamo metrike (odnosno Key Performance Indikatore - KPI-e) tada možemo optimizirati kampanju.

Sa svakim klijentom kreiramo tzv Measurement model kako bismo imali prikaz ciljeva koje trebamo ostvariti i ključnih metrika na temelju kojih ćemo pratiti uspjeh kampanja i optimizirati ih.

Kolika je cijena usluge Facebook oglašavanja?

Cijena naše usluge ovisi o kompleksnosti posla. Jer nije isto raditi kampanju s budgetom od 100.000 kuna za veliki e-commerce web ni kampanju s budgetom od 1000 kuna za manju tvrtku. Kontatkirajte nas za ponudu putem web stranice.

Zašto odabrati GoTraffic za Facebook oglašavanje:

  • Specijalizirani smo stručnjaci fokusirani isključivo na PPC (pay per click) - odnosno Google Ads i Facebook oglašavanje.
  • Preko 8 godina iskustva u Facebook oglašavanju i preko 150 uspješno odrađenih projekata.
  • Fokusirani smo na rezultate - razumijemo Vaše ciljeve te naporno i posvećeno radimo na tome da ih ostvarimo.

Zbog učinkovitosti Facebook oglašavanja svakim danom je sve više oglašivača, potražnja raste, a prema tome i cijene klika. Sada je najbolje vrijeme za oglašavanje na Facebooku.

Povećajte prodaju i osnažite brand inteligentnim Facebook oglašavanjem. Kontaktirajte nas za ponudu.


Zanima Vas usluga Facebook oglašavanja?
Kontaktirajte nas i primite brzu ponudu.

Zahvaljujemo na upitu
Kontaktirati ćemo Vas uskoro