Privucite pažnju korisnika. Povećajte konverzije!
Primite ponuduPomoću oglašavanja na Facebooku možete doseći svoju ciljanu publiku uz pomoć preciznog targetiranja koje se temelji na lokaciji, demografiji, dobi, spolu, interesima, ponašanju itd. Možete biti kreativni uz napredne opcije targetiranja kao što su nedavno ponašanje tijekom kupnje ili targetiranje na temelju životnih događaja (npr korisnici koji su se upravo vjenčali, dobili dijete, stupili u vezu ili slično).
To znači da će Facebook prikazivati vaše oglase samo osobama koje odaberete, a koje bi mogle biti zainteresirane za ono što nudite. Sve se precizno mjeri pa ćete u bilo kojem trenutku znati koliko pojavljivanja, klikova i konverzija vaš oglas ostvaruje.
Facebook je i dalje značajno jeftiniji oblik oglašavanja u odnosu na tradicionalni marketing. Također, oglasi na Facebooku obično koštaju i znatno manje od ostalih online kanala oglašavanja, a dopuštaju vam da sami odredite budžet. Možete postaviti dnevni ili ukupni budžet s obzirom na vaše ciljeve i iznos novca koji ste u mogućnosti potrošiti. Mi ćemo vam pomoći da odredite budžet s kojim biste započeli. Na temelju izvedbe oglasa prilagođavamo budžet za još bolje rezultate.
Više od 150 digitalnih projekata i 9 godina iskustva u marketinškoj industriji.
Google Certified Partner agencija s certificiranim profesionalcima.
Komuniciramo otvoreno. Bez skrivenih troškova. Vi ste vlasnik svog računa.
Specijalizirana smo agencija koja prati i implementira najnovije trendove i tehnologije.
Telefon ili e-mail. Savjetujemo vas, educiramo i informiramo u tijeku i razvoju vaših kampanja.
Razvili smo vlastite alate za efikasno obavljanje posla i bolju komunikaciju.
Rezultati se ne ostvaruju preko noći, ali mi ne odustajemo i uvijek tražimo riješenje koje će donijeti rezultat.
Ne slijedimo slijepo najbolje prakse. Svaka tvrtka je specifična stoga se posvećujemo boljem razumijevanju vašeg tržišta.
Učinkoviti smo i usredotočeni na procese tako da svaka minuta našeg rada bude pametno usmjerena.
Odaberite najučinkovitiji način oglašavanja zbog kojeg će svi “lajkati” vaše poslovanje.
Doprite do svojih potencijalnih kupaca i povećajte prodaju uz profesionalno vođenje kampanje.
Sa 2,41 milijardom mjesečno aktivnih korisnika to je najveća društvena mreža na cijelom svijetu, a koriste je i vaši kupci.
Velika prednost oglašavanja na Facebooku je mogućnost ciljanja vaših potencijalnih kupaca. Uz standardne opcije ciljanja po lokaciji, demografiji, dobi, spolu, interesima, ponašanju i vezama, možete biti još kreativniji s naprednim opcijama, kao što su nedavne kupnje određenih proizvoda ili ciljanje životnih događaja.
Facebook oglašavanje i dalje je jedan od najjeftinijih oblika oglašavanja. Ulažete u skladu sa svojim mogućnostima, pa ovisno o rezultatima kampanje dalje skaliramo kampanju za još bolje rezultate.
Pokretanje kampanje s ciljem podizanja svijesti o brandu pomoći će vam da dosegnete velik broj vaše ciljane publike. Ovaj oblik oglašavanja možda neće pokrenuti direktnu prodaju, ali navest će ljude da razgovaraju o onome što imate za ponuditi i budu u interakciji s vašim brandom.
S dobro promišljenim formatima oglasa možete dovesti potencijalne kupce na vaše web mjesto gdje će se oni sami informirati o vašoj ponudi ili samo pročitati najnoviji blog post.
Uz precizno targetiranje Facebook će vam pomoći da dosegnete relevantnu publiku, povećate posjećenost svoje stranice i tako ostvarite više konverzija.
Facebook oglase možete pokrenuti s bilo kojim budžetom. Facebook omogućuje postavljanje dnevnog ili ukupnog budžeta na temelju vaših oglašavačkih ciljeva i iznosa novca koji ste spremni potrošiti svaki dan. Mi ćemo vam pomoći odrediti dnevni budžet pomoću naših kalkulatora, u skladu s vašim ciljevima.
Naplaćujemo jednokratnu naknadu za postavljanje kampanje jer ulažemo vrijeme kako bismo razumjeli vaše poslovanje, napravili detaljnu analizu kupaca i konkurencije, istražili ciljanu publiku, napisali tekstove i postavili sve parametre. Nakon toga plaćate mjesečnu naknadu za upravljanje vašim Facebook Ads kampanjama. Cijena naše usluge ovisi o složenosti kampanje - nije isto upravljati kampanjom s 2 seta oglasa i sa stotinama setova oglasa. Kontaktirajte nas za besplatnu ponudu i cijene.
U teoriji, da. Ali to iziskuje mnogo učenja, puno testiranja i na kraju trošenja puno novca bez postizanja ciljeva.
Ako želite brzo i učinkovito oglašavati svoju tvrtku, bolje je da oglašavanje povjerite profesionalcima.
Oglašavanje na Facebooku izuzetno je mjerljivo pa ćemo praćenjem svih važnih metrika vaše kampanje vidjeti kakvi su rezultati i izvršiti promjene ako je to potrebno. Ključno je postaviti ciljne KPI-ove (Key Perfornamce Indicatore - poput cijene po konverziji, ROI-a, prihoda, konverzije itd.) i na temelju njih pratiti postižemo li željene rezultate.
Naravno. Redovito ćemo vam slati izvješća o kampanji. Jednom mjesečno vam šaljemo izvještaj s našim stručnim pregledom i akcijskim planom za sljedeći mjesec. Također, kreiramo vam prilagođenu nadzornu ploču u Google Analytics sustavu kako biste u svakom trenutku mogli provjeriti KPI-eve svoje kampanje.
Pročitajte naše case studies i izjave klijenata.
Naš je cilj učiniti vas uspješnim jer tako dobivamo dugoročnog klijenta. Svaki je posao drugačiji, svaki kupac je drugačiji. Ne postoji 100%-tna garancija, ali svojim iskustvom, mnogim kreiranim kampanjama i posvećenim pristupom nastojimo pružiti najbolju uslugu koja će postići rezultate.
Svakako. Prije objavljivanja bilo kojeg oglasa, šaljemo vam ga na pregled kako biste bili informirani o tome kako vas prezentiramo.
Svim ljudima koji se uklapaju u primijenjene opcije ciljanja. Ključno je definirati ciljnu publiku kako bismo došli do pravih ljudi.
Zadnjih godina Facebook smanjuje vidljivost poslovnih stranica u feedovima korisnika, tako da danas manje od 0,5 posto vaših fanova zapravo vidi vaše objave.
Ako želite da novi kupci otkriju vašu tvrtku, morat ćete koristiti Facebook oglašavanje.
Naravno. Omogućite nam što više informacija o svojoj tvrtki kako bismo mogli napraviti kvalitetnije oglase. Razumite svoje kupce, što ih motivira da naprave akciju? I razmislite o onome što nudite - kako možete stvoriti ponudu koju vaši kupci ne mogu odbiti?
Opišite nam svoje poslovanje kako bismo Vam pomogli ostvariti ciljeve.
Primite ponudu