Kreiramo kampanje koje vaši kupci neće ignorirati
Primite ponuduGoogle Ads je najveća oglašivačka mreža koja prikazuje oglase na Google Search i Google Display mreži
Google Ads je mjerljiv i precizan što znači da možemo prikazati oglas pravom korisnku i točno izmjeriti učinkovitost naših kampanja i povrat investicije. U svakom trenutku znamo koliko je bilo klikova i prikaza oglasa, gdje se oglas prikazao, broj ostvarenih prodaja, ponašanje posjetitelja na web stranici, cijena po konverziji itd.
Vidimo gdje je potrošena svaka kuna i koji je ROI
Možemo testirati i optimizirati kampanje za još bolje rezultate
Više od 150 digitalnih projekata i 9 godina iskustva u marketinškoj industriji.
Google Certified Partner agencija s certificiranim profesionalcima.
Komuniciramo otvoreno. Bez skrivenih troškova. Vi ste vlasnik svog računa.
Specijalizirana smo agencija koja prati i implementira najnovije trendove i tehnologije.
Telefon ili e-mail. Savjetujemo vas, educiramo i informiramo u tijeku i razvoju vaših kampanja.
Razvili smo vlastite alate za efikasno obavljanje posla i bolju komunikaciju.
Rezultati se ne ostvaruju preko noći, ali mi ne odustajemo i uvijek tražimo riješenje koje će donijeti rezultat.
Ne slijedimo slijepo najbolje prakse. Svaka tvrtka je specifična stoga se posvećujemo boljem razumijevanju vašeg tržišta.
Učinkoviti smo i usredotočeni na procese tako da svaka minuta našeg rada bude pametno usmjerena.
Google Ads omogućuje vam izradu kampanja koje se temelje na određenom cilju (povećanje svijesti o robnoj marki, pretvaranje potencijalnih kupaca u kupce, generiranje novih potencijalnih klijenata ili nešto drugo) i odabir vrste kampanje koja će dalje diktirati značajke i postavke.
Sve birate sami, što znači da bez kompromisa dobivate kampanju kakvu ste zamislili.
Google razumije vaše interese. Razumije koju vrstu web stranica volite i kakav sadržaj konzumirate. Kao oglašivač možete iskoristiti ovu mogućnost da dosegnete svoju publiku. Google Ads omogućuje vam ciljanje korisnika na temelju njihove lokacije, uređaja, demografskih podataka, specifičnih interesa i određenih web stranica, a možete ciljati i korisnike koji su već posjetili vašu web stranicu, itd. I naravno, kod Google pretraživanja ciljate korisnike koji pretražuju za vaše proizvode ili usluge.
U sam jednoj sekundi dogodi se približmo 40.000 Google pretraživanja. Velika je vjerojatnost da su među njima pretraživanja vezana uz vaše proizvod ei usluge.
Pa, zašto ne biste olakšali potencijalnim klijentima da vas pronađu tako da se istaknete iznad organskih rezultata i ostalih konkurenata?
Google Ads je još uvijek znatno jeftiniji oblik oglašavanja od tradicionalnog marketinga. Budžet možete potrošiti onako kako želite, a plaćate samo kada netko stvarno klikne na vaš oglas.
Štoviše, omogućuje vam oglašavanje na lokalnoj ili čak svjetskoj razini u okviru vašeg budžeta.
SEO optimizacije zahtijeva puno vremena i truda. Ako želite brže rezultate, Google Ads može mnogo brže dostaviti vašu poruku potencijalnim kupcima.
Google Ads mjeri sve i vrlo je precizan. Možete pratiti mjerne podatke kao što su broj klikova na vaše oglase, koliko je puta vaš oglas prikazan, gdje je prikazan, broj konverzija, ponašanje posjetitelja na stranici slično.
Uz takve informacije znate točno gdje trošite novac i gdje biste mogli uložiti više kako biste postigli najbolje rezultate.
Google Ads predstavlja rezultate na jednostavan i razumljiv način. Kad god vidite da nešto nije u redu, možete to ispraviti iako kampanja još uvijek traje.
Po pitanju budgeta ste fleksibilni i ulažete sukladno svojim mogućnostima, što znači da možemo raditi kampanju od 1000 i od 100 000 HRK. Budget ovisi i o potražnji i konkurenciji na Google-u. Postoje proizvodi za koje postoji velika svijest i koji se jako puno pretražuje (poput: financijskih usluga - kredita, prodaje i najma nekretnina i sl.) no s druge strane postoje i vrlo specifični proizvodi koji imaju konkretne kupce (to se obično odnosi na B2B - primjeri software samo za knjigovodstvene servise i slično). Što znači da će konkuretne i popularne industrije gdje postoji visoka svijest zahtijevati veći budget, a proizvodi koji imaju nišne proizvode znatno manji budget. Tako da je odgovor na ovo pitanje dosta individualan. Mi s klijentima u fazi istraživanja i planiranja kampanje zajedno definiramo budget za oglašavanje koji računamo prema broju ključnih riječi koje bi se koristile, cijenama tih ključnih riječi, targetiranoj cijeni po konverziji i prihodu koji ostvarujete od akviziranog korisnika.
Google-u se plaća budget za oglašavanje. Ako je cijena klika jednu kunu, to znači da biste za 2000 kuna ostvarili 2000 klikova na svoju web stranicu. Na cijenu budgeta, se posebno naplaćuje naša usluga za:
Tako da, cijena nije fiksna i ovisi o tome koliko je kampanja velika i kompleksna. Jer nije isto raditi kampanju za lokalno područuje za 1000 kuna budgeta, ili kampanju za područje cijele Europe za nekoliko stotina tisuća. Za konkretne cijene usluga je najbolje da pošaljete upit za ponudu.
Možete, ali je pitanje koliko vrijedi vaše vrijeme. Teško ćete razviti posao ako ćete se baviti operativom. Digitalni marketing je područje koje se stalno mijenja i unaprijeđuje i da bi se držao korak s najnovijim tehnologijama i mogućnostima treba se time baviti full time. Zato je vođenje kampanja bolje prepustiti profesionalcima, a da se vi fokusirate na razvoj svog posla.
Ako do toga dođe, novac ostaje na računu. Recimo da smo definirali mjesečni budget od 5000 HRK i vi potrošite 4000 u prvih 30 dana. Naravno, ostatak od 1000 HRK ostaje na vašem računu i koristi se za iduće razdoblje.
Konkurenti ili netko drugi mogu pokušati klikati na vaše oglase kako bi vas izbacili iz konkurencije za taj dan, ali Google Ads zna da se to događa stoga njihov Ad Traffic Quality Team ima procese koji se primjenjuju u slučaju nevažećih klikova.
Svaki klik prolazi kroz sofisticirani sustav za prepoznavanje nevažećih klikova i impresija, a ako se utvrdi da su određeni klikovi nevažeći Google će ih automatski filtrirati iz vaših izvješća, za njih neće platiti ništa.
Google nevažećim klikovima smatra:
Srećom, u digitalnom marketingu je sve mjerljivo. Prema tome ćemo mjeriti ostvarene rezultate putem kampanje (broj upita, broj poziva, ostvarene prodaje itd.) i izračunati isplativost (ako ste na 10 upita imali jedan dogovoren posao - je li to opravdalo ulaganje u marketing?). Dakle sve je mjerljivo i može se izračunati povrat investicije.
Naravno, jednom mjesečno ćemo vam slati kompletna izvješća o rezultatima kampanja koja uključuju sve bitne metrike te s vama redovito komunicirati o tijeku kampanja i poduzetim akcijama oko optimizacije.
Imamo preko 10 godina iskustva i više od 150 odrađenih projekata iz raznih industrija. Pročitajte naš proces rada kako biste dobili dojam o tome kako radimo, pročitajte naše case studies gdje smo opisali rezultate za određene klijente, pogledajte naše recenzije na Google my business i čitajte naš blog kako biste dobili bolji dojam o našem znanju.
Odlična stvar kod Google Ads je da možemo brzo vidjeti rezultate. Odmah po uplati budgeta vaši će se oglasi početi prikazivati na Googleu. Brzo ćemo privući klikove tako da već unutar nekoliko dana možemo dobiti feedback. Ako imamo veći budget, imati ćemo više podataka i prema tome onda možemo prije znati kakvi su rezultati. Obično nakon prvog mjeseca napravimo analizu učinkovitosti kampanje i možemo znati ide li ona u dobrom smjeru.
Opišite nam svoje poslovanje kako bismo Vam pomogli ostvariti ciljeve.
Primite ponudu