Proces rada

Otkrijte naš pristup izradi kampanja

1Istraživanje

„Dajte mi 6 sati da posiječem stablo i ja ću prva 4 sata potrošiti na oštrenje sjekire.“ - Abraham Lincoln

Istraživanje je najvažniji dio uspješnog projekta. Mi predstavljamo vaš brand, a kako ćemo odraditi dobar marketing ako ne razumijemo vaše poslovanje?

Zbog toga veliku pažnju posvećujemo razumijevanju:

Vaš UVP (Unique Value Proposition) - po čemu je vaša tvrtka drugačija od konkurencije.

Vašu ponudu i USP (Unique Selling Points) - koji su jedinstveni benefiti vaše ponude.

Istraživanje tržišta - tko su vaši ciljani kupci, što im je važno, kako donose odluke, koje su im vrijednosti/želje/strahovi.

Analiza konkurencije - tko su vam glavni konkurenti i kakva je njihova online prisutnost.

2Analiza

Provodimo kvantitativnu i kvalitativnu analizu kako bismo prikupili sve relevantne podatke.

Istraživanje ključnih riječi - pronalazimo ključne riječi koje korisnici pretražuju u kontekstu vašeg poslovanja.

Uvid u publiku - tko su vaši kupci i gdje provode vrijeme na internetu.

Google Analytics analiza - razumijevanje kako posjetitelji koriste vašu stranicu. Istražujemo koji su profitabilni segmenti vaše stranice, a gdje gubite korisnike.

UX (user experience) istraživanje i heuristička analiza - analiziramo vašu web stranicu i odredišne stranice u svrhu poboljšanja konverzija.

3Planiranje i strategija

Na temelju istraživanja, analize i prikupljenih podataka kreiramo strategiju s kojom ćemo ostvariti željene ciljeve.

Definiranje ciljeva - što želimo postići PPC (Pay Per Click) oglašavanjem i kako ćemo mjeriti uspjeh.

Definiranje i računanje KPI-jeva - koji nam je ciljani CPA (Cost Per Acquisition), koliki ROI (povrat investicije) trebamo ostvariti, kolika nam treba biti cijena po impresiji itd.

Budžet - kalkuliranje optimalnog budžeta za postizanje željenih KPI-jeva.

Izrada strukture kampanje i realizacija - koristimo najnovije strategije, tehnike i tehnologije za najbolje rezultate.

4Postavljanje i praćenje kampanje

Postavljamo sva praćenja kako bismo mogli mjeriti efektivnost našeg marketinga.

Postavljanje praćenja putem Google Tag Managera

Google Analytics ili Google Ads (ispunjeni obrasci, click to call mjerenje, praćenje interakcije, ostvarene narudžbe, klikovi na gumbe, itd.)

Full service usluga postavljanja Google ili Facebook Ads računa - sve značajke i mogućnosti uključene su u našu naknadu za upravljanje (bez dodatnih troškova)

Integracija s ostalim servisima (SalesForce, posjeti trgovini, itd.)

5Optimizacija i izvještavanje

S obzirom na KPI-jeve optimiziramo vaše kampanje za što bolje rezultate i redovito šaljemo izvješća.

Detektiramo profitabilne segmente (ključne riječi, oglase, pozicije, demografiju, uređaje, publike) i alociramo resurse k njima. Istovremeno, detektiramo neprofitabilne segmente i uklanjamo ih iz kampanja.

Šaljemo mjesečna izvješća s osvrtima i stručnim uvidima.

E-mail, skype i telefonska podrška.

Želite dobivati više upita i povećati prodaju?

Opišite nam svoje poslovanje kako bismo Vam pomogli ostvariti ciljeve.

Primite ponudu