Otkrijte naš pristup izradi kampanja
„Dajte mi 6 sati da posiječem stablo i ja ću prva 4 sata potrošiti na oštrenje sjekire.“ - Abraham Lincoln
Istraživanje je najvažniji dio uspješnog projekta. Mi predstavljamo vaš brand, a kako ćemo odraditi dobar marketing ako ne razumijemo vaše poslovanje?
Zbog toga veliku pažnju posvećujemo razumijevanju:
Vaš UVP (Unique Value Proposition) - po čemu je vaša tvrtka drugačija od konkurencije.
Vašu ponudu i USP (Unique Selling Points) - koji su jedinstveni benefiti vaše ponude.
Istraživanje tržišta - tko su vaši ciljani kupci, što im je važno, kako donose odluke, koje su im vrijednosti/želje/strahovi.
Analiza konkurencije - tko su vam glavni konkurenti i kakva je njihova online prisutnost.
Provodimo kvantitativnu i kvalitativnu analizu kako bismo prikupili sve relevantne podatke.
Istraživanje ključnih riječi - pronalazimo ključne riječi koje korisnici pretražuju u kontekstu vašeg poslovanja.
Uvid u publiku - tko su vaši kupci i gdje provode vrijeme na internetu.
Google Analytics analiza - razumijevanje kako posjetitelji koriste vašu stranicu. Istražujemo koji su profitabilni segmenti vaše stranice, a gdje gubite korisnike.
UX (user experience) istraživanje i heuristička analiza - analiziramo vašu web stranicu i odredišne stranice u svrhu poboljšanja konverzija.
Na temelju istraživanja, analize i prikupljenih podataka kreiramo strategiju s kojom ćemo ostvariti željene ciljeve.
Definiranje ciljeva - što želimo postići PPC (Pay Per Click) oglašavanjem i kako ćemo mjeriti uspjeh.
Definiranje i računanje KPI-jeva - koji nam je ciljani CPA (Cost Per Acquisition), koliki ROI (povrat investicije) trebamo ostvariti, kolika nam treba biti cijena po impresiji itd.
Budžet - kalkuliranje optimalnog budžeta za postizanje željenih KPI-jeva.
Izrada strukture kampanje i realizacija - koristimo najnovije strategije, tehnike i tehnologije za najbolje rezultate.
Postavljamo sva praćenja kako bismo mogli mjeriti efektivnost našeg marketinga.
Postavljanje praćenja putem Google Tag Managera
Full service usluga postavljanja Google ili Facebook Ads računa - sve značajke i mogućnosti uključene su u našu naknadu za upravljanje (bez dodatnih troškova)
Integracija s ostalim servisima (SalesForce, posjeti trgovini, itd.)
S obzirom na KPI-jeve optimiziramo vaše kampanje za što bolje rezultate i redovito šaljemo izvješća.
Detektiramo profitabilne segmente (ključne riječi, oglase, pozicije, demografiju, uređaje, publike) i alociramo resurse k njima. Istovremeno, detektiramo neprofitabilne segmente i uklanjamo ih iz kampanja.
Šaljemo mjesečna izvješća s osvrtima i stručnim uvidima.
E-mail, skype i telefonska podrška.
Opišite nam svoje poslovanje kako bismo Vam pomogli ostvariti ciljeve.
Primite ponudu