GOOGLE ADWORDS

Precizno ciljajte Vaše kupce na temelju njihovih interesa, jezika, lokacije, demografije i ostalih mogućnosti

Google AdWords je najveća oglašivačka mreža na svijetu koja prikazuje oglase na Google pretraživačkoj mreži (kao što je Google tražilica) i Google prikazivačkoj mreži (kao što su razni web portali poput: net.hr, tportal, njuškalo itd.)

Gdje se vaši oglasi prikazuju?

AdWords GoTraffic

Zašto se danas sve više tvrtki odlučuje za Google AdWords oglašavanje? Zato što je Google AdWords, za razliku od tradicionalnog marketinga, izuzetno mjerljiv i precizan. Možete mjeriti apsolutno sve detalje Vaših kampanja kao na primjer: koliko je bilo klikova na oglase, koliko su se puta prikazali, gdje su se prikazali, koliko je ljudi kupilo, koliko su se zadržali na stranici itd.

Upravo ta precizna mjerljivost nam daje nekoliko važnih prednosti:
  • Vidimo točno gdje je uložena svaka kuna i koliki nam je povrat od investicije,
  • Možemo testirati i optimizirati naše kampanje za maksimalne rezultate ako znamo pravilno analizirati i iskoristiti dobivene podatke.

Pored precizne mjerljivosti druga velika prednost je iznimno precizno ciljanje Vaših željenih kupaca. Vaši oglasi se prikazuju korisnicima koji pretražuju ključne riječi na Googleu vezane za Vaše poslovanje - što znači da su zainteresirani za ono što nudite. Pored toga, možete precizno ciljati korisnike na temelju njihove lokacije, specifičnih interesa, samo točno određene web stranice, možete ciljati korisnike koji su bili na Vašoj web stranicu itd.

Pored navedenih prednosti, ovo je još uvijek znatno jeftiniji oblik oglašavanja od tradicionalnog marketinga. Imate potpunu fleksibilnost i sami određujete budget koji ćete uložiti u kampanju, a plaćate samo kad korisnik klikne na Vaš oglas.

Metodologija i princip rada koji smo razvili i na kojem se bazira naš pristup uspješnom kreiranju i optimizaciji AdWords kampanja:

Metodologija adwords

1. Faza - ISTRAŽIVANJE
  • razumijevanje ciljanih posjetitelja (njihovi interesi, što pretražuju, gdje se kreću na Internetu, što im je važno...)
  • razumijevanje ponude (karakteristike/benefiti, konkurentna prednost, USP, UVP, itd.)
  • istraživanje ključnih riječi (mjesečni opseg pretraživanja, visina konkurencije, procjena prosječne cijene klika)
  • istraživanje web stranica za display kampanju (prikazivačka mreža).

2. Faza - ANALIZA
  • analiza trenutnih Google AdWords kampanja
  • analiza kvalitete landing stranica
  • analiza i procjena troškova (prosječna cijena licitacije, potreban budget itd.)

3. Faza - PLANIRANJE i DEFINIRANJE KPI-a
  • planiranje strategije i definiranje ciljeva AdWords oglašavanja (što želimo postići te kako ćemo to postići)
  • definiranje ključnih riječi visokog prioriteta
  • određivanje web stranica visokog prioriteta za potrebe kampanje
  • definiranje ključnih indikatora uspješnosti kampanje (trošak po konverziji, stopa konverzija, broj klikova, CTR, udio pojavljivanja u pretraživanju, pozicije Google oglasa ili slično)
  • definiranje ključnih metrika (dnevni budget, max trošak po kliku, trošak po konverziji, dnevni broj klikova...)

4. Faza - POSTAVLJANJE KAMPANJE
  • Prema dubinskom istraživanju i analizi postavljanje kampanja prema specifičnim potrebama i najboljim praksama

5. Faza - OPTIMIZACIJA KAMPANJA PREMA KPI-u
  • kontinuirano praćenje rezultata kampanje
  • testiranje svih važnih parametara kampanje
  • optimizacija kampanja prema definiranim ključnim indikatorima uspješnosti kampanje

Zašto odabrati GoTraffic za vođenje Vaših Google AdWords kampanja:
  • 1. Certificirana smo Google AdWords partner agencija s certificiranim stručnjacima.
  • 2. Specijalizirana smo agencija fokusirana isključivo za SEO i Google AdWords.
  • 3. Ne naplaćujemo svaku sitnicu za koju nam treba 5 minuta posla i nema skrivenih troškova.
  • 4. Volimo transparentnost i šaljemo lako razumljiva mjesečna izvješća kako biste imali precizan uvid u tijek i rezultate Vaše kampanje.
  • 5. Kako smo postigli 84% bolje optimizirane kampanje od konkurentnih te kako pristupamo izradi kampanja pročitajte u blog postu koji smo pisali za poznati blog o PPC marketingu Wordstream. Na spomenutom blogu smo sa 17 najpoznatijih svjetskih stručnjaka dali svoje mišljenje o upravljanju AdWords licitacijama.

Kolika je cijena Google AdWords oglašavanja? Važno je naglasiti da je za Google AdWords oglašavanje potrebno uložiti određeni budget jer se cijena vrši po kliku na oglas. Mi Vam predlažemo koji bi bio optimalni budget za Vašu kampanju, a pored tog budgeta se posebno plaća naša usluga upravljanja kampanjom. Cijena naše usluge ovisi o kompleksnosti kampanje (broj kampanja, grupa oglasa, oglasa, ključnih riječi, naprednih postavki, metoda oglašavanja itd.) te se određuje za svakog klijenta specifično.

Google AdWords postaje sve kompleksniji zbog ogromnog broja metrika i detalja koje je potrebno pratiti. Prepustite upravljanje Vašim kampanjama profesionalcima, uštedite na cijenama klikova i povećajte prihode stručnom optimizacijom kampanje.

Imate pitanje u vezi
Google AdWords oglašavanja?

Ispunite formu i kontaktirajte nas odmah.
Odgovaramo u istom danu na Vaša pitanja.

Zahvaljujemo na upitu
Kontaktirati ćemo Vas uskoro