Zašto ne vidite svoje oglase kad ih guglate?

Gotraffic author

Lovro Prica

03 November 2020 | Česta pitanja

Zašto ne vidite svoje oglase kad ih guglate?

Internet marketing skriva set fantastičnih alata, a jedan od  njih je i Google Ads oglašavanje. No, ako ste postavili svoje oglase na pretraživačkoj mreži pokušavati ih vidjeti mogli biste primijetiti da vam se oni ne prikazuju. Ako znate da su vaši oglasi odobreni, još uvijek imate novaca u budžetu i vidite da su aktivni u Google Ads računu moguće je da se radi o nekom od razloga u nastavku.

zašto ne vidite svoje oglase kad ih guglate

Ukupan rezultat za određivanje pozicije oglasa nije prešao minimalni prag

Google određuje taj prag jer želi korisnicima pružiti kvalitetno iskustvo, servirajući im oglase koji su najrelevantniji za njihov upit i mogu im dati najviše informacija. 

Stoga se postavljanjem praga eliminiraju oglasi koji nisu dovoljno dobri da se prikažu korisnicima. Na taj način Google ads oglašavanje radi za korisnika, štiti sebe i potiče oglašivače na kvalitetnije oglase. 

Licitacija

google ads licitacija

Vaša licitacija je manja od minimalnog iznosa potrebnog za određenu ključnu riječ da bi se oglas prikazao. 

Na primjer, Google je za ključnu riječ “čokolada” odredio minimalni iznos od 3 HRK, a vi ste postavili maksimalni bid od 1 HRK, u tom slučaju vaša će licitacija biti preniska da bi vaš oglas bio dovoljno rangiran. 

Ako želite osigurati bolju poziciju trebate povećati licitaciju. Dobar indikator koliko trebate uložiti da biste bili na vrhu plaćenih oglasa je metrika koja se zove Estimated top Page bid.

Budžet

google ads budžet

Imate ograničen dnevni budžet u odnosu na broj ključnih riječi koje imate u kampanji. 

Recimo da imate budžet od 10 kuna, a imate 100 ključnih riječi u kampanji – ako vam je prosječna cijena klika 1 kunu, tada možete dobiti samo 10 klikova za 10 kuna dnevnog budžeta. 

Zbog toga se vaš oglas ne može uvijek prikazivati za sve riječi koje imate u kampanji.

Varijacije ključnih riječi

varijacije ključnih riječi

Ako se koriste riječi širokog podudaranja (broad match) ili podudaranje fraze (phrase match) to znači da se vaš oglas prikazuje i za varijacije tih riječi.

To znači da ćete potrošiti dnevni budget i dobivati klikove i za slične riječi koje ste postavili. 

Npr: koristite broad varijaciju ključne riječi: +rabljeni +automobili. Vaš oglas će se prikazati i kad netko upiše u Google: rabljeni auti njemačka.

Ove varijacije ključnih riječi uzrokuju veći doseg vaše kampanje, a prema tome i veću potrošnju.

Ako imate konkretne ključne riječi za koje želite visoko rangirati tada definirajte točno određene riječi koje su vam prioritet i koristite točno podudaranje (exact match).

Previše ključnih riječi u grupi oglasa

Ovo se nadovezuje na prethodne dvije točke. Imate previše riječi, s puno različitih varijacija i ograničen dnevni budžet. Iz tog razloga ne možete uvijek vidjeti svoje oglase.

Te ostali mogući razlozi:

  • tražite svoje oglas, ali nalazite se izvan područja koje ste targetirali
  • za oglase je postavljen dnevni budžet koji se istrošio pa se oni neće prikazivati do idućeg dana 
  • moguće je da je Google primijetio kako stalno upisujete isti pojam, a ne klikate na oglas i zaključio  da vam ga više nema smisla prikazivati
  • Google će znati ako puno vremena provodite na odredišnoj web stranici oglasa stoga će zaključiti da ste već dovoljno upoznati s brendom i ponudom te vam oglase više ne treba prikazivati
  • oglasi su postavljeni da se prikazuju u određeno doba dana, a vi ih guglate izvan tog vremena
  • moguće je da Google provodi provjeru vašeg računa radi sigurnosti i provjere podataka o naplati. To ne znači da s vašim računom nešto nije u redu, Google to svima radi periodično. Čim završi s provjerom moći ćete ponovno vidjeti oglase. 
google ads ključne riječi

Ako imate ključne riječi za koje baš želite biti visoko rangirani, napravite sljedeće korake:

  • Definirajte listu ključnih riječi za koje želite biti na vrhu (samo imajte na umu svoj dnevni budžet – ako on iznosi 10 kuna, nije realno imati 100 riječi u toj kampanji ili grupi oglasa i očekivati da se oglasi uvijek prikazuju).
  • Osigurajte dovoljno visoke licitacije za te ključne riječi (pogledajte metriku Absolute Top bid estimate koja vam govori koliko trebate investirati kako biste bili na prvoj poziciji).
  • Koristite samo exact match (točno podudaranje) varijacije ključnih riječi.
  • Kreirajte vrlo usko povezane i relevantne grupe oglasa – ključne riječi – oglase kako biste maksimizirali relevantnost te samim time i ocjenu kvalitete, što će vam donijeti bolje pozicije oglasa.

P.S. Da biste provjerili prikazuje li se vaš oglas na Google-u koristite Google Ad preview tool – za pregled i dijagnozu oglasa kako ne biste nepotrebno trošili impresije i time utjecali na kampanju.

Podijelite ovaj članak

Posljednje s našeg bloga

Želite dobivati više upita i povećati prodaju?

Opišite nam svoje poslovanje kako bismo Vam pomogli ostvariti ciljeve.

Primite ponudu