GOOGLE ANALYTICS I TAG MANAGER

Podešavanje analitike za detaljno praćenje rezultata

Konfiguriramo vaš Google Analytics sustav tako da možemo precizno mjeriti i izvještavati vas o učinkovitosti digitalnih kampanja

Primite ponudu
Iskustvo

Imamo bogato iskustvo i preko 10.000 završenih projekata.

Podrška

Svaki nam je klijent važan i uvažavamo povratne informacije tijekom suradnje.

Tehnologije

Kreiramo svoje proizvode pomoću najnovijih tehnologija kako bismo osigurali najbolje iskustvo.

Razumijte kakve rezultate ostvaruje vaša web stranica

Google Analytics implementacija i izvještavanje

Nemoguće se baviti performance marketingom bez mjerenja konverzija. Ključno je ispravno postaviti praćenje kako bismo optimizirali kampanje.

S konfiguracijom Google Analyticsa pomažemo vam:

  • razumjeti kakve rezultate postiže vaša web stranica
  • shvatiti tko su vaši posjetitelji i kako se ponašaju na stranici
  • pratiti mikro i makro konverzije (poslane upite, klikove na gumbe, preuzimanja PDF-a, prijave na newsletter, transakcije, klikove na linkove, itd.)
  • kreiramo vam nadzornu ploču na kojoj se nalaze vaši ključni indikatori uspješnosti (KPI-ovi) tako da u bilo kojem trenutku možete pratiti rezultate svoje web stranice i vama najvažnije metrike.

Zašto mi

Iskustvo

Više od 150 digitalnih projekata i 9 godina iskustva u marketinškoj industriji.

Google certificirani

Google Certified Partner agencija s certificiranim profesionalcima.

Transparentnost

Komuniciramo otvoreno. Bez skrivenih troškova. Vi ste vlasnik svog računa.

U korak s trendovima

Specijalizirana smo agencija koja prati i implementira najnovije trendove i tehnologije.

Podrška

Telefon ili e-mail. Savjetujemo vas, educiramo i informiramo u tijeku i razvoju vaših kampanja.

Tehnologije i alati

Razvili smo vlastite alate za efikasno obavljanje posla i bolju komunikaciju.

Nikada ne odustajemo

Rezultati se ne ostvaruju preko noći, ali mi ne odustajemo i uvijek tražimo riješenje koje će donijeti rezultat.

Istražujemo više

Ne slijedimo slijepo najbolje prakse. Svaka tvrtka je specifična stoga se posvećujemo boljem razumijevanju vašeg tržišta.

Naš rad je efikasan

Učinkoviti smo i usredotočeni na procese tako da svaka minuta našeg rada bude pametno usmjerena.

Proces rada
1
Audit

Provjeravamo vaše trenutne postavke Google Analyticsa i kreiramo akcijski plan za konfiguraciju.

2
Konfiguracija

Svaka vrsta poslovanja zahtijeva drugačiju konfiguraciju.

3
Izvještavanje

Dostavljamo vam stručno izvješće o tijeku i rezultatima vaše web stranice.

Konfiguracija Google Analyticsa:
  • Stvaranje više prikaza (nefiltrirani prikaz, testni prikaz (za potrebe testiranja) i glavni prikaz (prikaz koji ćemo koristiti za našu analizu). Ako je potrebno, stvaranje prikaza za određene kanale (kao što je samo Google Ads prikaz), uređaje (poput mobilnih uređaja, samo) ili lokaciju (kao što su samo SAD).
  • Filtriranje i uklanjanje neželjenog prometa / bot promet
  • Filtriranje unutarnjeg prometa (internal IP)
  • Podjela brand i generic paid search
  • Povezivanje Google Analyticsa s drugim proizvodima (Google Ads, Search Console, BigQuery, Display & Video 360, Google Play itd.)
  • Postavljanje popisa za remarketing u GA za potencijalne kampanje za remarketing (konverteri, nekonverteri, posjetitelji određene stranice, angažirani korisnici itd.)
  • Konfiguriranje pretraživanja stranice
  • Grupiranje sadržaja i kanala
  • Postavljanje cross-device i cross-domain praćenja
  • Konfiguriranje korisničkog ID-a
  • Konfiguriranje enhanced e-commerce praćenja
  • Postavljanje praćenja ciljeva i vrijednosti ciljeva (podnošenje obrazaca, mobilni click to call klikovi, e-mail link klikovi, dovršavanje kupnje, prijave na newsletter)
  • Praćenje događaja (preuzimanje PDF-a, praćenje scrollanja, reprodukcija videozapisa, klikovi na gumbe, linkovi na vanjske web stranice, interakcije s klizačem)

Često postavljana pitanja

Što je Google Analytics uopće?

Google Analytics besplatan je Google alat koji generira detaljne statistike o web stranici. To je neophodan alat koji vam pomaže da razumijete kako se posjetitelji ponašaju na vašoj web stranici te kakve rezultate vaša web stranica postiže.

Korištenjem Google Analyticsa moguće je otkriti:
  • - koliko ljudi posjećuje stranicu i u koje vrijeme
  • - tko su posjetitelji koji dolaze na stranicu
  • - koje dijelove stranice najviše posjećuju, a koji im nisu zanimljivi
  • - kako potaknuti posjetitelje da se vrate na stranicu
  • - posjećuje li se stranica više putem mobitela ili računala
  • - na koje sve načine dolaze na stranicu
  • - koja društvena mreža je najpopularnija među korisnicima i slično
  • - i još mnogo ostalih detalja, metrika i segmenata

Zašto mi treba Google Analytics?

Najbolja usporedba koju smo pročitali je ta da je vođenje poslovanja bez Google Analyticsa kao putovanje u nepoznato bez GPS-a.

Želite li znati koliko vaša web stranica ima posjetitelja? Naravno da želite, a da biste to otkrili tu vam pomaže Google Analytics.

Pomoću usluge Google Analytics moguće je generirati izvješća i postaviti ciljeve koji vam govore odakle dolaze vaši kupci i što im pomaže da ostvare konverziju. To je odlična podloga za donošenje odluka koje će vam pomoći da razvijete svoje poslovanje - bez testiranja na slijepo i povlačenja pogrešnih poteza.

Koje vrste izvješća postoje u Google Analyticsu?

Google Analytics generira 5 vrsta izvješća: stvarno vrijeme, publika, akvizicija, ponašanje i konverzije.
  • 1. Izvješće u stvarnom vremenu

    Prikazuje trenutni broj korisnika na web lokaciji i njihove aktivnosti. Prezentira podatke o trenutno aktivnim dijelovima web stranice, koliko je posjetitelja na svakom od njih te iz koje zemlje dolaze.

  • 2. Izvješće o publici

    Pruža detaljne podatke o korisnicima koji posjećuju web stranicu. Možete saznati postotak starih i novih posjetitelja, demografske podatke, podatke o lokaciji te koje uređaje posjetitelji koriste za pristup stranici.

  • 3. Izvješće o akviziciji

    Izuzetno je korisno jer pokazuje izvore prometa od kuda dolaze posjetitelji na web stranicu: organsko pretraživanje s tražilica, direktni promet kada netko upiše URL stranice, promet iz drugih izvora kao što je YouTube ili promet s društvenih mreža itd.

  • 4. Izvješće o ponašanju

    Omogućava da provjerite što točno posjetitelji rade na stranici, a neki od osnovnih podataka su: prosječan broj stranica koje su posjetitelji pregledali, jedinstveni prikazi stranice, prosječno vrijeme zadržavanja na stranici, stopa napuštanja itd.

  • 5. Izvješće o konverzijama

    Konverzija se bilježi kada posjetitelj stranice poduzme akcije koje smo definirali. Neke od najčešćih konverzija su kupovina, prijava na newsletter, popunjavanje obrasca, download sadržaja itd. Uz pomoć Google Analyticsa možemo vidjeti koji konkretni segmenti donose rezultate.

Mogu li sam postaviti Google Analytics?

Tehnički, da. Sama implementacija je jednostavna, posebice ako imate programera. U tom slučaju pošaljete kod programeru, on ga implementira na web i možete pratiti podatke u Analyticsu. Međutim, inicijalni setup Google Analyticsa ne uključuje postavljene ciljeve (konverzije), možete vidjeti krive podatke koji dolaze od raznih botova koji nisu filtrirani itd. Zato je Google Analytics potrebno konfigurirati za svako poslovanje specifično - a ovdje mi možemo pomoći. Da konfiguriramo Analytics prema vašim potrebama za točno mjerenje podataka i jednostavne analize koje ćete moći samostalno raditi.

Koliko će me koštati postavljanje Google Analyticsa?

Ovisno o vrsti poslovanja. Konfiguracija Google Analyticsa za web trgovine je kompleksnija od ‘prezentacijskih’ web stranica recimo. Za konkretnu ponudu ispunite obrazac i povratno ćemo vam se javiti s informacijama.

Želite dobivati više upita i povećati prodaju?

Opišite nam svoje poslovanje kako bismo Vam pomogli ostvariti ciljeve.

Primite ponudu