Trebate li se oglašavati na svoje brand ključne riječi?

Gotraffic author

Marko Kvesic

31 March 2022 | Google Ads

Trebate li se oglašavati na svoje brand ključne riječi?

Upišete u Google naziv nekog branda, vidite plaćeni oglas te tvrtke i pitate se zašto se oglašavaju na svoje ime kad i tako njih tražite?

Ovaj članak će ponuditi neke odgovore na ta pitanja.

Zašto oglašavanje na brand ključne riječi može biti korisno?

Kako biste dominirali na tražilici

Jednostavna logika je da su dva prikaza bolja od jednog. Veći broj linkova na vašu stranicu može rezultirati većim brojem klikova i posjeta. Dodatno, pojavljivanjem među plaćenim i organskim pretraživanjima signalizirate posjetitelju da ste konkurentni igrač na tržištu.

Kako biste pružili korisnicima više informacija

Google Ads daje vam mogućnost da “obogatite” svoje oglase s ekstenzijama kao što su telefonski broj, adresa, dodatne veze na druge stranice na vašoj web lokaciji, posebne akcije i slično.

Možete upravljati porukom koju šaljete

Organski rezultati možda jesu jedan vid besplatnog oglašavanja, ali s obzirom da prezentirate cijelu svoju stranicu i udovoljavate pravilima SEO optimizacije oni mogu biti dosadni. Plaćeni oglasi pružaju vam priliku da osmislite poruku koja će bolje privući pažnju korisnika.

Dodatni plus je što s plaćenim oglašavanjem imate kontrolu i nad landing stranicama što znači da korisnike možete usmjeriti na stranice koje su najrelevantnije i donose vam najbolje rezultate.

Uhvatite potencijalne klijente koji su blizu konverzije

Korisnici koji pretražuju pojmove vašeg branda već su upoznati s vašom tvrtkom. Možda su za vas čuli od prijatelja, istraživali vas u prošlosti ili su ponovni kupci. Oni znaju što žele i dalje su u kupovnom ciklusu od korisnika koji pretražuju općenite pojmove.

Možete poboljšati ocijenu kvalitete cijelog računa

Budući da su brand ključne riječi najrelevantnije za vaše poslovanje često dobivaju iznadprosječno visok CTR i ocjenu kvalitete što može doprinijeti ocjeni kvalitete na razini cijelog računa.

Niža cijena klika

S obzirom na iznadprosječne rezultate koje ostvaruju brand kampanje – veći CTR, bolja ocijena kvalitete to naravno donosi i nižu cijenu klika koju plaćate za te ključne riječi.

Kada se oglašavati na svoje brand ključne riječi?

Kad se konkurencija oglašava na ključne riječi vaše tvrtke

Ako vidite da se konkurencija oglašava za riječi vašeg branda tada ne trebate puno razmišljati i odmah krenite s oglašavanjem. Jer pogledajte sljedeći primjer, na mobilnom uređaju upišemo ključnu riječ “hotel dubrovnik” i vidimo da je cijeli ekran zauzeo jedan oglas.

Da bismo došli do rezultata kojeg tražimo, još trebamo proći ostala 3 Google oglasa, pa Google my business rezultate i tek onda se pojavljuje rezultat koji trebamo, a to je hotel Dubrovnik. Tek na sredini ekrana se nalazi rezultat koji tražimo.

Zato je važno, posebice ako gledamo s mobilnih uređaja, biti odmah prisutan korisniku i visoko rangiran za svoje brand ključne riječi.

Kad imate posebnu promotivnu akciju

Ako imate mnogo proizvoda ili usluga i generalno velik site, dobra ideja je da odmah istaknete svoju posebnu ponudu. Ako ste web trgovina s velikim brojem proizvoda, a želite potaknuti prodaju određene kategorije proizvoda na akciji – kreirajte poseban oglas koji se prikazuje za vaše brand ključne riječi.

Ako imate novu liniju proizvoda

Ako ste u svoju ponudu dodali novi proizvod ili ste uveli novu uslugu i želite brzo i učinkovito informirati svoje kupce o tome, možete tu informaciju odmah iskomunicirati putem Google oglasa.

Za još bolji branding

Za razliku od SEO rezultata pretraživanja Google oglas je puno veći i primjećeniji. Imate potpunu kontrolu nad tekstom oglasa, možete koristiti i dodatne ekstenzije oglasa i tako bolje privući pažnju posjetitelju.

Možete iskoristiti oglas za plasiranje svog tagline-a, slogana za posebne kampanje te generalno za pozicinioranje svoje tvrtke.

Kada se ne oglašavati na svoje brand ključne riječi?

Ako se vaša konkurencija ne oglašava za ključne riječi vaše tvrtke, niste na visoko konkurentnom tržištu i ne radite posebne branding kampanje, tada nema potrebe za ovim oblikom Google oglašavanja.

U slučaju da se konkurenti ne oglašavaju na vaše brand ključne riječi izbjegavanjem uključivanja tih riječi u kampanju možete uštediti na budžetu ili ga usmjeriti prema ključnim riječima koje potencijalni kupci pretražuju vezano uz vaše proizvode i usluge.

Na što obratiti pažnju kod oglašavanja na vlastite brand ključne riječi?

Kada krenete s oglašavanjem na svoje brand ključne riječi najbolje se držati nekoliko najboljih praksi, od kojih su mnoge slične standardnim Google Ads kampanjama.

Pametno odaberite ključne riječi

Dobro je razmotriti različite varijacije brand ključnih za koje znate da imaju vrijednost za vašu tvrtku. To može biti nešto poput licitiranja samo na vašu brand ključnu riječ, vaše brand ključne riječi plus naziv proizvoda, vaš brand plus ključnu riječ web stranice i tako dalje.

Ponekad se vaši konkurenti neposredno oglašavaju na vaše brand ključne riječi. Dobro je znati da ako konkurencija koristi varijacije ključnih riječi kao što su poduranje fraze ili široko podudaranje da se njihov oglas prikaže i za ključne riječi koje nisu postavili na svoju listu ključnih riječi.

Pa svakako provjerite i upišite u Google svoj brand + naziv određenog proizvoda i primjetite rezultate i oglašivače.

Uključite negativne ključne riječi u kampanju

Sve riječi koje signaliziraju da korisnik nije zainteresiran za kupnju proizvoda već za nešto drugo vezano uz tvrtku trebale bi se naći na popisu negativnih ključnih riječi. Tu se najčešće radi o riječima kao što je “posao”, “karijera” i slično.

Testirajte različite oglase

Testirajte oglase s različitim porukama da saznate što najbolje prolazi kod korisnika. Kreirajte oglas s varijacijom koja promovira posebne ponude ili specifične aspekte vašeg branda, oglas koji komunicira vaše konkurentne prednosti, oglas koji komunicira po čemu vaša tvrtka želi biti prepoznatiljva na tržištu.

Zaključak

Ako primjetite da se konkurencija oglašava na vaše brand ključne riječi – u tom slučaju ne trebate puno razmišljati i odmah možete krenuti raditi na kampanjama. Ako s druge strane se nalazite na tržištu gdje nema puno konkurencije među Google oglasima, vaš brand se općenito ne pretražuje puno i nitko se od konkurencije ni ne oglašava na vaše brand ključne riječi, u tom slučaju možete razmisliti da budget usmjerite na druge kampanje – primjerice remarketing ili display kampanje za podizanje svijesti.

P.S. Pisali smo o oglašavanju na ključne riječi od konkurencije pa bi vas možda i to moglo zanimati.

Podijelite ovaj članak

Posljednje s našeg bloga

Želite dobivati više upita i povećati prodaju?

Opišite nam svoje poslovanje kako bismo Vam pomogli ostvariti ciljeve.

Primite ponudu